Časté dotazy Biohack Planet
PRODUKT JE VYPRODANÝ. KDY BUDE ZASE SKLADEM?
Většinu vyprodaných produktů zvládáme naskladnit v řádu týdnů - od výrobců a dodavatelů objednáváme každý měsíc. Od koronaviru ale zažíváme výpadky v dodavatelských řetězcích nejen v oboru doplňků stravy, mnoho produktů je tak zcela nedostupných a termín dostupnosti nikdo nezná. Tento stav přetrvává i v roce 2022, proto vám nedokážeme některé produkty dodat. Pokud se chcete ujistit, napište nám, obvykle však stejně není možné dopředu sdělit přesný termín naskladnění.
U vyprodaného produktu si nastavte "hlídacího psa" - vložte svůj email. Ihned po naskladnění vám přijde automatické upozornění.
MŮŽU SI PRODUKT PŘEDOBJEDNAT?
Předobjednávky nepřijímáme z důvodů popsaných výše. Nevíme, kdy a zda vůbec daný produkt zase bude, proto nemůžeme nic s jistotou slíbit. Jen bychom vám pak zase vraceli peníze.
KDY ODEŠLETE/DORUČÍTE MOU OBJEDNÁVKU?
Objednávky odesíláme každý pracovní den. Dnes odesíláme objednávky vytvořené přibližně do 12 hodin, ostatní až zítra. Doba doručení pak závisí na dopravci a v rámci ČR bývá 1 až 2 dny. Více o dopravě zde.
NABÍZÍTE POŠTOVNÉ ZDARMA?
Poštovné zdarma neexistuje. Obvykle pouze znamená, že náklady na dopravu už byly započítány do ceny zboží.
Přesto jsme vás vyslyšeli a poštovné zaplatíme za vás od hodnoty objednávky 4000 Kč. Pokud objednáváte za menší částku, využijte věrnostní slevu už na první objednávku, která náklady na dopravu zvládne pokrýt také.
NABÍZÍTE SLEVY NA ZBOŽÍ?
Kromě příležitostných výprodejů poskytujeme věrnostní systém s rostoucí slevou. Stačí si vytvořit zákaznický účet a slevu máte už na první nákup. Nakonec můžete dosáhnout až 10% slevy na veškeré zboží!
JAK DLOUHOU MÁ PRODUKT TRVANLIVOST/EXPIRACI?
To najdete přímo v popisu produktu. Věnujeme maximum úsilí, abychom uváděli vždy pravdivé a aktuální datum expirace. Můžete obdržet produkt čerstvější, pokud se prodá rychleji, než stihneme expiraci aktualizovat. Starší produkt byste nikdy obdržet neměli, nevznikne-li chyba při rušení objednávek nebo překlepem. Jestli si všimnete podobné chyby nebo bude expirace u produktu zcela chybět, upozorněte nás prosím.
MŮŽU SI U VÁS OBJEDNÁVKU VYZVEDNOU OSOBNĚ?
Ne, pouze zasíláme. K osobnímu vyzvednutí můžete zvolit pobočky nebo boxy některého z dopravců.
MŮŽU SI U VÁS OBJEDNAT PRODUKTY, KTERÉ NEMÁTE V NABÍDCE?
Ano, nové produkty dovážíme v průměru 1x měsíčně, takže vám od "našich" výrobců můžeme vzít i produkt, který běžně v nabídce nemáme. Napište nám a domluvíme se.
OBJEDNÁVÁM ZE ZAHRANIČÍ SUPER DOPLNĚK STRAVY, CO U NÁS NEJDE SEHNAT. NEZAČNETE HO DOVÁŽET?
Jasně, jsme pro dovážet super suplementy, kdykoli to bude trochu možné. Neváhejte a napište nám, o co se jedná, rádi si rozšíříme obzory.
Má to jen jedno ALE. Spousta produktů v zahraničí běžně prodávaných jako doplňky stravy se v ČR takto prodávat nesmí kvůli přísné evropské legislativě. Proto u nás nenajdete doplňky s látkami jako melatonin, DHEA nebo NAC. Zařiďte změnu zákonů a není problém.
PROVOZUJI OBCHOD, PORADENSTVÍ ATD. MŮŽU OD VÁS ODEBÍRAT ZA VELKOOBCHODNÍ CENY NEBO JINAK SPOLUPRACOVAT?
Velkoobchod již neděláme, nabízíme ale možnost affiliate spolupráce.